Kontakta oss
Obs: På grund av den stora efterfrågan på våra produkter, den globala bristen på grundmaterial och därpå följande längre leveranstider är vår kundtjänstavdelning mycket upptagen. Tyvärr kan vi inte uppnå vår vanliga svarstid för mejl på 3–4 arbetsdagar och vi rekommenderar därför att du söker hjälp i självbetjäningen innan du kontaktar oss. Tack för din förståelse.
Allmänna förfrågningar
Om du har frågor av allmänt slag eller om köp av ny kamin kan du skriva till oss på info@aduro.dk.
Reklamationer
Om du upplever en defekt eller ett problem med din ved-, pellets- eller hybridkamin kan du få hjälp och goda råd i vår kundtjänstportal dygnet runt utan väntetid. Vill du fortfarande upprätta ett reklamationsärende är det viktigt att vi har nödvändig information för att kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt.
FYLL I FORMULÄR
Obs: Reklamationsformuläret kan inte skickas utan tre bifogade bilder. Om ditt klagomål rör en reservdel, tillbehör eller utomhusprodukter kan du bara bifoga tre likadana bilder av felet.
Kontakta kundtjänst
Kundtjänsten kan hjälpa dig med frågor om din befintliga Aduro-kamin. Skicka ett mejl till service@aduro.dk.